Da var det jul på loftet:))


Har så smått funnet fram noe julestæsj fra i fjor og bestilt noe nytt til årets julekort osv. Bestilte noen fantastiske juleark fra svenske Piondesign, som heter Ventar på tomten. Disse arkene er heeelt nyyydelige, og jeg har faktisk problemer med å klippe i dem:) Nå smiler nok Hilde-vennen:)))

Og etter å ha vunnet utfordringen i Sukkersøtt  for et par uker siden og fått julearkene fra Inkido, laget jeg dette brettekortet:

Her er da brukt disse mønsterarkene fra Inkido, to julehanglar som er farget med prismacolor fargeblyanter og blender. Stemplene er fra Kortoggodt og ellers diverse stæsj:)

En liten juletag måtte også til:) Her har jeg da omsider klippet i Piondesignpapirene mine, brukt julestjerner fra Papirgleder. Det nostalgiske bildet er lastet ned fra Internett og under er det en gammel bokside. Ellers er snøfnuggbrads NESTEN obligatorisk for alle mine julekort:)).

Holdt nesten på å si GOD JUL, hihi, men det er jo litt VEL tidlig:)) Ha en suuper duuper dag, folkens:)


Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives