Julekos med Tilda!

Fikk kjøpt meg noen av de nyeste julestemplene til Magnolia, syns de er søtere enn søtest!!! Så i helga har jeg storkost meg med å "male" dem, og måtte jo selvsagt prøve dem på noen kort også:) Her er noen av dem: (Ikke så bra bilder, men...)

Skjønne Tilda med julehjerte i hendene... Her er brukt kakeserviett, gammelt mønsterpapir, juleblomster fra Papirgleder, og diverse blonder og bånd.


Og så dette, da, hvor hun gjemmer pakker bak på ryggen:) Her er brukt en Magnoliadies, bånd som er trukket gjennom diesen, blomster fra papirgleder, snøstjerner punchet ut med en Martha Stewart-puncher, maskinsøm og diverse... Er hun ikke bare herlig??

Og så til slutt: Tilda som engel med DEN nydelige glorien på hodet!! O jul med din glede, sier nå jeg:))


Her er også brukt dies fra Magnolia, gammelt mønsterark, metallic kartong, snøstjerner fra Martha Stewart, hjerte fra Melissa Frances og glitter. Håper du liker det du ser...:) Alle stemplene er fargelagt med prismacolor pencils og blender:) Har ikke fått vist alle enda, så det kommer nok snart mer!! See you:)
  1. DU lager de flotteste julekreasjonene jeg vet om! Kjenner jeg får hjemlengsel når jeg er her inne. Vi gleder oss sååååååååå masse til å komme hjem. Love u.

    SvarSlett
  2. du, SÅ god du er... kjempefine, og forrige innlegg også!!
    -Birgitte-

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives