Utfordring # 16 hos Anonyme scrappere:)

Dette opphenget er med i #16 hos Anonyme scrappere, der oppgaven er Scrapp en sang eller en strofe eller ord fra en sang..
Her er mitt bidrag:


Materialliste:
Mønsterark fra Inkido
Stempel fra Sarah Kay
Blomster fra Prima og kortoggodt
Litt perler mm, og sommerfuglene
er klippet ut fra et Inkido-ark.
Det er sydd med maskinsøm rundt ene panelet.
  1. Så nydelig!
    Så herlig motiv, som er flott fargelagt.
    Vakkert med blomsterpynten og sommerfuglene!!
    Takk for at du deltar hos AS!
    :D

    SvarSlett
  2. This card is really beautiful!
    Amazing soft colouring, an sweet image and so gorgeous flowers.
    Great job.
    Hugs from Germany
    Swantje

    SvarSlett
  3. Wow! Her var det mye flott å se!
    Nydelige kort du lager ♥
    De båndene jeg bruker kjøper jeg her (laaang link)
    http://www.zipperstop.com/index.php?product_id=91&page=shop.product_details&category_id=33&flypage=garden_flypage.tpl&option=com_virtuemart&Itemid=73

    Heter Hug snug seam binding og jeg bruker for det meste hvit. (Winter white)
    Farger de med distress ink (du kan se hvordan i en turorial jeg har i bloggen.)

    Ha en flott kreativ uke :o))
    Klem Anne

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives