Telys-kort

Kom over en mal på en ny type (for meg) telys-kort en dag, og da var vi igang vettu:) Alltid gøy å prøve noe nytt.. Husker selvsagt ikke hvilken blogg det var på...men, men,... Har du lyst til å prøve, så gi meg et lite hint, så skal jeg se om jeg finner den;)
Men her er altså mitt telys-kort i den søteste vintage-stil;) og det kom vel ikke som noen stor bombe??


Slik ser det altså da ut på forsiden..

Og så lukker vi den opp! Tadadada:) Så ser den sånn ut inni:


Oppi lommen er det en tags, og da blir neste bilde slik:



Materiallista blir da sånn:
Mønsterark fra Melissa Frances og Pion design
Tekststempel fra Kreative hender, de andre er fra en stempelplate, Songbirds, merke ukjent
Seambinding og osteklut fra FrostitPink
Diverse stæsj fra Panduro, WildOrchide, Nille etc.
Det digitale postkortet er fra Made by Janet, der er det utrolig masse fint!! Jeg har lastet ned
mange flotte ting der, så der bør du ta en titt!!
La inni rosa telys med duft fra Ikea til slutt:)
Ha en fin dag:)

Synnøve

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives