Julekort

Har laget dette julekortet til utfordring #19 hos Card and scrap, der det skulle være tag, tekst og blomster med:) Kjøpte meg noen nye stempel fra Bildmålarna og har brukt det ene her, syns de har helt fantastisk herlige stempel.

Har brukt mønsterpapir fra Pion design, tekstempel fra Kortoggodt og Kreativ hobby, charms fra korthobby, seambinding bånd som jeg har farget med Distress Ink, blomster fra WildOrchid og ellers en kakeserviett og litt småstæsj. Har også sydd en søm rundt det ytterste panelet. Stempelet er farget med Promakers:) Håper dere liker det!!

klem,
Synnøve
  1. wawwww denne var bare helt rålækker.

    100000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

    klemmmm

    SvarSlett
  2. Heisann Synnøve!
    Tusen takk for koseli kommentar på bloggen min!:) Du e så flink du t å laga sånne nydelie kort! Eg e heilt imponert. Du inspirere:)
    Klem frå Dagny Irene!

    SvarSlett
  3. Så koselig kort du har laget!!! Nydelig rett og slett.

    tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :D Det setter jeg stor pris på.

    SvarSlett
  4. Så nyyyydelig kort, Synnøve. Kjempesøtt motiv og lekkert pyntet.
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives