Ny utfordring hos Papirpikenes verden:)

Da er det klart for #7 hos Papirpikenes verden, hvor temaet denne gangen er HØST...
Jeg har denne gangen laget meg noen post-it-holdere, ut fra fargene som er på bildet. Kom over noen slike på en utenlandsk blogg en dag.. Husker jo selvsagt ikke hvor, men har laget min egen versjon og tutorial, slik at du kan prøve deg, hvis du har lyst;))


Slik ble altså mine:))) Enkelt pyntet med mønsterark og stæsj kjøpt hos Papirpikene!

Du trenger altså en kartongbit på 3,25 x 8 inch
som du preger på 3,25 , 3,75  og 4,25 inch.
Skjær med en kniv på tvers, som vist på bildet:


Da skal det altså bli som dette:))
Den lille "flippen" er til å holde en blyant eller penn i..


Du ser at post-it-blokka passer perfekt inn her;)
Sett en liten limbit under på hver side der det står tvers, så blir det litt stødigere;)


Pyntet litt inni også med mønsterpapir og en liten tag.


og det samme her i den lilla versjonen:


Litt kult å ha andre farger enn den KNALL gule på Post-it-blokkene! Ser liksom litt mer eksklusivt ut da.. Er du ikke enig??


En litt nærmere titt på den brune versjonen, hvor jeg har brukt Tim Holtz diesen, Paper Rosette. Syns den er SÅÅÅ dekorativ. I midten en klokke skrevet ut fra nettet og limt blanke epoxy dots over, syns det blir så fin effekt...


Kjempegreit å bruke små papir-rester til dette. Man tager hva man haver - og vips så har man en liten gave til noen man har lyst å glede! Skal ikke alltid så mye til:)))

Se også innom Papirpikenes verden alt det fine de andre papirpikene har laget og bli med på utfordringen:))

See you:))

klem, Synnøve


.
  1. Wow! Så flotte prosjekter...og er så enig med deg at den rosetten er veldig flott og dekorativ.
    God helg :o))
    KLem, Anne

    SvarSlett
  2. Kjempegod idè, og helt supert med tutorial og det hele :-) God helg!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for flott inspirasjon og ide`!!

    SvarSlett
  4. Flotte post it blokker og jammen en god ide. takk for at deler meg oss:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  5. Ååå så flotte disse var!!
    Takk for at du deler!
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. Kjempefin idé, dette må jeg prøve :-D

    SvarSlett
  7. Nejjjj hvor er de flotte, og en god ide med blyanten. jeg låner nok din ide.
    Knus Sanne

    SvarSlett
  8. Disse var kjempelekre Synnpøve!!!
    Nydelig pyntet og fin idé!
    Ha en koselig helg :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlett
  9. Wow - disse var kjempelekre!
    Nydelig pynta alle sammen. Dette var en fin ide, så takk for at du deler :)
    Kjekt at du ville være med på giveawayen min.
    En finfin søndag til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  10. Så flotte disse post-it holderene var. Likte pyntingen veldig godt.
    Tusen takk for at du deler tutorialen.Fikk jammen lyst å prøve.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  11. Hei igjen :)
    Lurte på hvor du får fatt i post-it blogger i de fargene du har brukt ?

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  12. Koselig at du likte de, Kjersti! Nå skal du høre, at de blokkene har jeg rett og slett kjøpt i Tallinn:)) så det er kanskje litt vel langt å reise:) Nå angrer jeg veldig på at jeg ikke kjøpte flere, for jeg finner kun gule og rosa, grønn og gul i veldig knalske farger her.. Men jeg leter videre, og hvis jeg finner noen, skal jeg gi deg beskjed:) klem igjen, Synnøve

    SvarSlett
  13. Supert !!
    Det blir ikke noe Tallin tur her med det første....he he
    Takk for svar fra deg.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  14. hej så enkelt å vackert perfekt för julklapp kram

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives