Utfordring #11 hos Papirpikenes Verden;)

Da er vi allerede klar for en ny utfordring hos Papirpikenes Verden!
Denne gangen er det en farge utfordring og i tillegg til fargene på dette bildet, skal du i  bruke hvit eller krem

Mitt bidrag denne gangen, blir en fyrstikkeske;) Syns disse eskene er så dekorative, siden de kan stå til pynt på peishylle etc.. Koselig gave å både gi og få;) Så her ser du hvordan min fyrstikkeske ble denne gangen..

Enkelt pyntet med herlig bilde, krøllroser osv

Skikkelig lur patent på disse her, må jeg si;)

Helt enkelt med et stempel på baksida..

Fyrstikkesker (utsolgt for øyeblikket, men kommer inn igjen)
Gammelt avispapir 
Punch around the page, eyelet lace, finner du her
Piondesigns mønsterark,Minnenes ateljè, her
Bildet er fra et av Papirpikenes klippeark
Rosene er laget med denne diesen og de små
krøllrosene finner du her
De søte ordene er også fra et av Papirpikenes klippeark
Har også brukt en bit av dette båndet til å få nr.1:)
Stempelet på baksida er et fra Tim Holtz som du kan finne mange av her
Puttet også på noen halvperler her og der..

Var ikke dette en morsom fargeutfordring?? Bli med, bli med!!
Kikk også innom bloggene til de andre DT'ene. Linkene ligger under deres bidrag i PPV-bloggen.
Der er såååå masse fint:)

Ha en fin 1. nyttårsdag!

klem, Synnøve



  1. Flott bidrag igjen fra deg Synnøve og herlig stempel:)

    Godt nyttår til deg og dine!

    SvarSlett
  2. Hei Synnøve! Flott blogg du har. Jeg finner ingen kontaktinfo. Har du en e-postadresse slik at jeg kan sende deg premien du har vunnet hos www.frudahl.no? Hilsen Gitte hos Fru Dahl Hvis du vil, kan du sende den til nettbutikk@frudahl.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Wow!! Nå ble jeg helt satt ut! Tusen takk, da sender jeg adressa på mail:)
      god klem

      Slett
  3. Kjempestilig! :)
    Litt gøyere enn bare disse vanlige fyrstikkeskene :)
    Men du lager ikke eska, altså - kan den kjøpes hos papirpikene? Så du skreiv noe om noe som var utsolgt :)
    Scrappy klem c",)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives