DÅPSKORT i både ROSA og BLÅTT

I dag kommer det to dåpskort med utgangspunkt i samme bilde. Det er et jeg fant på nettet og som jeg har skrevet ut i gråtoner.Ganske kult å se hvordan en kan bruke et sånt bilde både til jente og guttekort!
Disse to er bestillingskort og jeg håper du er klar for et bilderas :) :)


Starter med guttekortet først...Blonder, charms, krøllroser..


En liten søtnos...


Liten smokk i sløyfe og en diecut jeg har kjøpt fra Wycinanka


Så var det jentekort i rååååsa... med blomster fra WOC, blonder etc..


Limte på en sølvskje med seambinding rundt og en liten perle..


En liten vimpel (Pion) med en hjertepin. En gåva - for det er det virkelig når et lite barn kommer til verden..
Har sydd med maskin på begge korta :)

Så er det bare å håpe at de som har bestillt de, blir fornøyd....:)

Ha en fiiiiin tirsdag:)

smil, Synnøve

  1. WOW så utrolig nydelige begge to og bilde det var herlig:)
    Likte godt den fuglediesen du hadde fått tak i ,
    klem bente:)

    SvarSlett


  2. å herlighet for noen lekre kort <3
    kan jeg lifte?
    og det bildet, hvor er det fra?
    kunna tenkt meg det jeg og :o)
    klem pia

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Pia:)
      Selvsagt kan du lifte:))
      Og hvis du gir meg epost-adressa di, skal jeg sende deg bildet:)
      klem,
      Synnøve

      Slett
  3. Åååå, så søte kort!

    SvarSlett
  4. For et nydeligt kort. Likte veldig fuglediesen - deler du kor du har fått tak i den? Kunne godt tenkt meg bildet også :-)

    SvarSlett
  5. For noen herlige kort! De skiller seg virkelig ut i bunken av dåpskort, og er noe barnet kan se på i mange år senere og beundre :) bra jobba!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives