Pion design igjen....

Har laget enda et kort av de nyeste arkene til Pion... De er bare sååå fantastisk fine å skape med - kan nesten ikke få nok av de.... (Gjentar visst meg selv til det kjedsommelige...*fnis*)

På onsdag var vi ute og feiret en kollega - en herlig dame som hadde fylt 60 år - og jeg fikk i oppgave å lage kort til henne ;) Det ble en kjempekoselig kveld og jeg ble veldig glad da jeg så at hun likte kortet:)

Denne gangen har jeg brukt de blå arkene - og lagt lag på lag og kost meg i en haug:)


Har brukt nostalgiske blonder fra Ribbongirl, der har jeg også kjøpt den fine fuglebur-charmsen.
Blomster fra WOC - engelen fra Nille...


En billett som jeg har stemplet på med et av de mange superfine stemplene fra KoG.



En perlesnor med flagg - ordene er kjøpt hos Papirpikene...
Symaskinen er også flittig brukt - som vanlig, holdt jeg nesten på å si *fnis*...

Håper du liker kortet mitt og at du har en fin vår, og har anledning til å slappe av og kose deg igrann, som vi sier her i Lyngdal :)

Cardandscrap utf 56 - Bruk blomster

God helg!
stor klem, Synnøve




  1. Så utrolig flott kort med lag på lag og flotte detaljer, klem bente

    SvarSlett
  2. Lekkert... lekkert.... LEKKERT! Har ikke gått til innkjøp av de Pion arkene, men de skal handles så snart feriepenger er på konto.
    God helg

    Klem, Lisa :-)

    SvarSlett
  3. Wow, dette kortet var bare så utrolig vakkert!!! Virkelig flott laget:)

    SvarSlett
  4. masse lekkert i bloggen din. la meg til som følger jeg.
    klem pia

    SvarSlett
  5. Åhhh hvor er den bare smuk♥

    1000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knuzzz DT Anne Bente♥

    SvarSlett
  6. Nydelig kort!!

    Takk for at du deltar i denne utfordring hos Card and Scrap Lykke til i trekningen – og håper du blir med oss flere ganger!
    klem fra
    Eva Gro
    DT medlem Card and Scrap

    SvarSlett
  7. Nydelig!! Takk for at du er med på Wild Orchid Challenge denne uka♥

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives