Konfirmasjon - atter en gang....:)

Tenk vi skriver allerede 29. august, og en fantastisk sommer er på hell. Litt trist, syns nå jeg, til tross for den fineste sommeren i manns minne her på det blide Sørland. Vi har kost oss veldig med barn, barnebarn og koselig Tallinn besøk :) Det har blitt utallige turer med vår nye båt - og det har vært helt fantastisk!! Sjølivet er neimen ikke oppskrytt!!

Så har hverdagen innhentet oss igjen og jeg har så smått begynt å tenke på konfirmasjonen til vår minstemann, Bjørnar.. Har laget en del konfirmasjonskort på bestilling, men har enda ikke fått lagt ut noen.. Har også laget noen enkle bordkort til Bjørnars konfirmasjon, men de får jeg vise en annen dag ;) Egentlig litt rart med konfirmasjon på høsten, men går nok bra det også ;))

Idag vil jeg vise et konfirmasjonskort i lilla - laget til ei flott jente! Litt rart å ikke ha stempelmotiv på, men litt morro å prøve andre ting også, da :)


Har brukt mønsterpapir fra Papirdesign og Piondesign..


De nydelige die-cutsene har jeg kjøpt på nettet fra Wycinanca, de har så masse fint..


Har som vanlig brukt masse blonder og ellers noen små blomster fra WOC.
Knappen er bestilt fra China etter å ha fått ideen av Mona papirpike :) Måtte bare, Mona :)



Og ellers litt småstæsj og stempel fra KOG.

Håper du har det fint der ute:) 
Ser frem til å bruke noen timer på scrappeloftet mitt framover!
See u:)

smil, Synnøve
  1. Så nyyydelig♥
    Knappen digger jeg:)

    SvarSlett
  2. Veldig lekkert kort du har laget Synnøve!
    Fine farger og herlig pyntet :D

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives