Easelcard

Innom i kveld for å vise et easel-kort som er laget på bestilling ;) 
Her har jeg brukt Piondesign sine ark... Blondene er kjøpt hos TheRibbongirl og diesen er en Spellbinderdies som jeg har hatt Frantage embossingpulver på..


Sommerfuglen og hjørnene er også kjøpt hos Ribbongirl og snurreblomsten er laget av en dies :)
Osteklut og maskinsømmer er også med :)


Mitt bidrag leveres til 
Imagination-Crafts Challenge 5 - Glitter and sparkle

Ha en fortsatt fin onsdag :) 
Nå er det jul som teller på scrapperommet, så er nok plutselig tilbake med noe juleinspirasjon :)

stoooor klem, Synnøve

  1. Vakker kort og en flott bretting:) klem bente:)

    SvarSlett
  2. Så flott denne er da-vakkert pyntet...

    Klem fra Hilde Johanne

    SvarSlett
  3. Fantastisk lekkert kort Synnøve :-) Kjempefint med Fran Tage på ramma, og masse blonder og lekre vintage detaljer. Love it :-)

    SvarSlett
  4. Så nydelig :)
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Mye lekkert her også,.
    Legger meg til som følger.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. For et nyydelig kort! Så herlige farger og motiv. Lekker sommerfugl og blonder, og så fint det ble med frantage på rammen :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  6. Nydelig kort, flott pyntet og fine farger du har brukt:) Mye flott i bloggen din, legger meg til som følger:)
    Klem Henriette

    SvarSlett
  7. Beautiful card, thank you for joining us over at Imagination Crafts for our glitter and sparkle challenge.

    Hugs
    Linda xxx
    Blog Owner

    SvarSlett
  8. Beautiful card! Thank you for joining us at Heck of a Challenge for our latest challenge!
    Claire xx
    HoaC DT

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives