BRYLLUPSKORT

Viser et bryllupskort idag som jeg laget på bestilling til forrige helg... Koste meg veldig med å lage det ;)


Glitterkartong i bunnen og KOG mønsterark. Hjertedoilie under blomsterhjertet..


Masse liljer fra WOC og noen pyntebær LLC.. 




Wedding chipboard og sommerfugl fra Wyzinanca..


Og et par metallhjørner pynter opp nederst...
Sender inn kortet mitt til Nordsalten Hobbyklubbs #99 - Bingo - hvor jeg har valgt blomster, bånd og tekst

Håper du koser deg i varmen :)

klem, Synnøve


  1. Nydelig bryllupskort! Flott pyntet blomsterhjerte! Tusen takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb denne gangen. Håper vi ser deg igjen neste gang! Anne Lill - DT NSHK

    SvarSlett
  2. Dette var skikkelig lekkert. Nydelig pyntet blomsterhjerte. Legger meg til som følger jeg. :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk lekkert bryllupskort.
    Takk for inspirasjon til å bruke andre blomster enn roser :)

    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  4. Hei Synnøve :)
    For et utrolig VAKKERT og lekkert bryllupskort du har laget!!
    Spesielt og nydelig pyntet!
    Ha en fortsatt fin sommer/sensommer og en kreativ ny uke :)
    ♥ Klem, Inger

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives