GUTTEBURSDAG

Av våre syv barnebarn, er guttene i mindretall.. De er "bare" to, og det kan nok føles litt "ensomt" iblant - innimellom kjoler og stæsj.. Men gutta boys klarer seg!! De er jo tross alt to kule kapteiner ved navn Sabeltann, begge to!! Da jeg skulle lage bursdagskort til de i år, fant jeg ut at jeg ville lage noe annet enn pirater på, så det ble BIL denne gangen - og like ble de også...


Har brukt en toppers som er stanset ut med en Spellbinder dies.. Finns blokker med nydelige motiver hos LOTV, hvor det er tre av hvert motiv. Veldig greie å bruke.. Mønsterarka er fra Maja design..


Stjerner fra en stjernedies med et lite stempeltykk på fra KH. Tekstremsene er fra Papirpikene.


THoltz tannhjul-dies og en herlig charms fra Ribbongirl.. (Vant et gavekort hos dem og da kjøpte jeg disse).
Tapen er kjøpt på Søstrene Grene..



Enkelt pyntet inni.. Tekststempelet tror jeg er fra North Star stamps..


Og baksida med eget stempel..

HURRA FOR GUTTA BOYS!!

Ha en fin fredag :)

klem, Synnøve

  1. Så stilig :)
    Super kult
    Klem Conie

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert guttekort, og virkelig lekkert motiv. Gjennomført og flott.

    Gratulerer, du vant RAKen i bloggen min i Scrappelysts bloghop. Kontaktadresse står i bloggen min :) Jeg drar på ferie nå en uke, så får ikke sendt pakken før jeg kommer hjem. Har du bry å skrive en liten kommentar i bloggen min når du har sendt meg adressen, så jeg kan slette mailadressen min igjen :)

    Linda :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives