KALENDER TIL FAR

Tenk at det er 1. november allerede - helt utrolig hvor fort tida går, dere :)
Vi i NordsaltenHobbyklubb er klar for en ny utfordring for dere idag: LAG NOE TIL GUTT/MANN. Passer vel godt i disse farsdagstider :)
Her kommer iallefall mitt bidrag som er en kalender som han da skal få på farsdagen den 9/11.


Har brukt mørk brun Bazill i bunnen og noen rester av mønsterark jeg hadde liggende.. Jeg har sydd skjevt med diverse sømmer langs kanten på panelet for å få et litt røft uttrykk.


Det herlige bildet har jeg stjålet fra Pinterest og #tag stemplene er fra en plate til Storyteller, der var det mange kule ord.


Et par stjerneknapper fra min restekasse - dæsja med litt hvit gesso. Chipboardpynt fra Wycinanka..


Veldig anvendelige disse små kalenderblokkene..


Opphenget er to "dingser" fra brusbokser som er limt bakpå og snora er tvinnet sammen for å få den litt tykkere.

Da er det bare å finne fram litt maskulint stæsj og sette igang, og du kan vinne en hærlig premie!! Ta en titt HER

Ønsker deg en flott helg - her blir det jobbing på Heimen :)

klem, Synnøve

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives