JULEKORT MED FUGLER

Juleinspirasjon fra meg i bloggen hos Papirdesign idag, hvor jeg viser et julekort med de fineste fuglene. De er puncha ut fra et av de nye julearka og er så utrooolig fiiiine!!
Jeg har også fått litt dilla på gull - så har brukt litt gullkartong som et av panelene og på et par julekuler..
Håper du liker mitt julekort nr 2 i år :)
Jeg kan love deg EN ting og det er at det blir maaaange flere, *fnis*.




Er ikke disse fuglene vel skjønne?? Har brukt litt Frantage pulver og embossa rundt kanten på innsiden av den runde diesen fra Memorybox.


Syns det arket med strikkemønster er helt genialt!! Sååå kuuult!!





Et lite hjortedyr med litt snø som titter på fuglene ;)



Nydelig GOD JUL dies fra Papirdesign.


Dette stempelet er mitt favoritt-julestempel :) Det er også fra Papirdesign og det sier det meste om hva jula egentlig handler om - et barn i Betlehem :)

Idag er det gråvær med regn og vind ute - skikkelig scrappevær!!

Smiiiil og klem,

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives