LOLLIPOPKORT

Har kost meg med å lage noen av disse lollipop-korta etter inspirasjon fra fine Rita, Mette og Mona bl.a. Veldig gøy å lage disse og de kan lages i mange forskellige størrelser. Mitt er ganske stort og jeg har laget skrivefelt på baksiden til å skrive en liten hilsen på. Mitt er allerede gitt bort til ei søt jente som hadde praksis hos oss på jobben noen uker :)



Ytterste delen er kartong som er puncha på kanten og preget på hver 0,5 cm, brettet og limt sammen.



Skrivefelt på baksiden.


En dies er brukt til lysegult og enda en dies på litt mørkere gul.



Fjær, seambinding og et trehjerte på, måtte også til.


Fineste små påskeharer med gule sløyfer på :)
Klistremerkene er fra Papirdesign, og det samme er mønsterark og perler.

Dette ble også vist i bloggen til Papirdesign på Skjærtorsdag..

Da er påska snart over og hverdagen på gang igjen, og jeg ønsker deg en fin og kreativ uke ;)

smil og klem,

Tusen takk for alle kommentarer!! Setter stor pris på dem:)

Designed by FlexyCreatives